fredag 7 december 2012

Omgjorda foldrar

Nu har vi förbättrat vår folder ytterligare - i alla fall om ni frågar oss! :P
Som ni alldeles säkert redan är medvetna om så hamnar reklamen allt för ofta direkt i papperskorgen hos väldigt många, och vi tänkte "hur ska man få folk att faktiskt läsa vår folder". Janne var den som kläckte idén som vi andra tyckte var jättebra, och sen var det "bara" för mig att hitta nån slags bild som passade ihop, och så här blev det:
Att jämföras med den förra versionen:
Klicka på bilderna så blir de större!!

På de nya foldrarna har vi flyttat texten:
"En ny väg till arbete, nya affärsidéer och rehabilitering" till baksidan och istället satt dit "teaser'n"
"Alla vinner. Läs hur i denna folder" på framsidan! Om inte DET får folk att verkligen öppna foldern och läsa så vet inte jag! :-)

Jaha, hörrni..! Det är fredag och jag får sån lust att brista ut i sång:
"Nu är det helg igen, å nu är det helg igen, å helgen vara än till.... måndag"! ;-) Det måste vara den stundande julen och all snö som påverkar mig på det här viset, för annars vet jag inte vad jag ska skylla på...!! ;-)

En riktigt trevlig helg önskar vi er!

Vid tangentbordet;
Anneli.

Inga kommentarer: