tisdag 15 januari 2013

Frukostmöte

Idag har vi haft vårt största Cateringuppdrag hittills! :D Ca 70 personer kom till Avesta Kommuns Frukostmöte för företagare och det var Nettan och jag som fixade frukosten!
Vår arbetsdag började redan klockan 05.00 och klockan 07.00 stod frukosten på serveringsbordet - precis som planerat!
Här tänder Eva ljusen och frukosten är officiellt serverad!
 Så klart att vi skulle ha en skylt som talade om vilka som gjort frukosten! :D
 Bröd och smör.
 Diverse pålägg.
 Yoghurt och lite mer pålägg.
Här är frukosten i full gång!
Den sista bilden tog Eva när jag hade en kort presentation av Sociala företag i allmänhet och Södra Dalarnas Serviceteam i synnerhet! :D Med mig hade jag också Lena Borgs från Södra Dalarnas Samordningsförbund (Finsam) som ju är en av våra mentorer. Klicka på bilderna så blir de större!

Det här var en väldigt rolig och lyckad dag! Jag tror också att det vart väldigt uppskattat av deltagarna för vi fick mycket beröm för vår insats!

Vid tangentbordet;
Anneli.

Inga kommentarer: